Serukan Penolakan Kedatangan Presiden Penjajah OBAMA, Juru Bicara Hizbut Tahrir Malaysia Ditangkap




Kampanye Masif Hizbut Tahrir Malaysia menolak Kedatangan Presiden Amerika Penjajah, Pembunuh Kaum muslimin mendapat sambutan dan kesadaran Ummat islam Malaysia. membuat takut pemerintah Malaysia antek Amerika. Dilaporkan, Juru Bicara Hizbut Tahrir Malaysia Ustadz Abdul Hakim Othman dan Ustadz Umar Hussein ditangkap Kepolisian Malaysia terkait Aksi Damai (Aksi Aman) yang digelar besar besaran siang tadi.

Hizbut Tahrir Malaysia Masif mengkampanyekan penolakan kedatangan Presiden Penjajah OBAMA  yang puncaknya akan digelar Hari ini pukul 02.00 di Kuala Lumpur Convention Center.


Sebelumnya juga telah digelar Aksi Damai di depan Kedutaan USA  di kuala lumpur. Kedatangan Obama dijadwalkan tanggal 20-22 November di Kuala Lumpur guna menghadiri Konfrensi US- ASEAN dan Asia Timur.



“HTM menolak sekeras-kerasnya kedatangan Obama ke Malaysia kerana Obama yang mewakili AS merupakan negara kafir harbi fi’lan yang sedang memerangi umat Islam dan haram untuk disambut sebagai tetamu” tegas Ustaz Abdul Hakim Othman semasa berucap dalam perhimpunan tersebut. “Obama juga sehingga kini masih meneruskan polisi luar AS iaitu war on terror yang jelas-jelas merupakan war on Islam, yang menjadikan Obama sebagai musuh Islam, musuh Allah, musuh RasulNya dan musuh kaum Mukminin”, laung Abdul Hakim lagi, yang juga merupakan Jurucakap HTM.


 Kampanye Hizbut Tahrir Malaysia Menolak Obama 





Seruan Juru Cakap (Juru Bicara)  Hizbut Tahrir Malaysia Abdul Hakim Othman Sebelum ditangkap:

#SaveAbdulHakim
Previous
Next Post »